zondag 25 augustus 2013

lazy synday

Zondag; laatste dag van de vakantie. :(
Morgen begint officieel school weer, dus genoot ik vandaag nog maar even goed van me vrije zondag.

Wat ik deed op deze zondag;


's ochtends lekker lang in me (nieuwe) pyjama (die ik gister kocht) een boek gelezen in bed, met een lekker ontbijtje.

's middag zocht ik een paar oude tijdschriften uit en maakte ik verschillende collages, om zo toch de leuke plaatjes te kunnen behouden ;)



Liet ik de hond met mama uit en plukte we bramen. Om daar laten een smootie van te maken als toetje! Jammie! Ook vonden we nog een leuk oranje (neon!) touwtje, waar ik een simpel armbandje van maakten.
En toen was de vrije zondag al bijna voorbij en begint morgen het school leventje weer :$


Geen opmerkingen:

Een reactie posten