vrijdag 22 november 2013

Hema! :)

Eén van mijn favoriete winkels in Nederland, is de Hema! Wanneer de schoolspullen er weer zijn, wordt ik weer helemaal blij, maar ook nu heeft de Hema een hele nieuwe stationary lijn!
 Daarom liep ik natuurlijk niet met lege handen de winkel uit. Het liefst had ik alles mee genomen, maarja....

Op mijn Instagram account had je laatst al mijn Hema-aankopen kunnen zien.


*Lettertang kosten € 9.95
*Extra navulsetje voor de lettertang, met neon kleuren. Dit kosten € 3.95.
*Stempelkussens, 2 voor 2.50 (de stempelkussens had ik al, maar ook nu zijn ze weer te koop bij de Hema)
 * En ik kochten nog 2 stempels in een setje voor € 2.50, die je in de tweede foto ook al zag.

De Hema  is zeker een aanrader om je sinterklaasverlanglijstje uit te breiden ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten