maandag 30 december 2013

Nieuwe bureaulamp & roomtour *


Hallo,
Gister wouden mijn moeder en ik eindelijk is mijn gordijnen vervangen, maar dat liep niet helemaal volgens plan... Dus nu even tijdelijk een kamer zonder rolgordijnen, maar dat gaf opeens wel heel veel licht!!!
En dus leek het me een leuk idee om een paar foto's van mijn kamer te laten zien.
Er hangen dus nog niet de goede gordijnen, en mijn muur is ook nog steeds paars.. :(        (wordt binnenkort een keer wit!!!)

Maar goed, zaterdag kocht ik ook nog een leuke bureaulamp bij één van mijn favoriete winkels, de Hema ;)


En dit is hem dan, mijn nieuwe bureaulamp, hij kost normaal gesproken €19,- Maar ik kocht hem met een kortingsbon.

En dan nu, de roomtour ;)

Bedenk hier even de rode gordijnen weg ;)
 En hier moet de paarse muur eigenlijk een witte zijn ;)



 Mijn bureau met mijn nieuwe bureaulamp!, de linker muur beplakten ik een keer met allemaal 'mode' plaatjes.

Op de plank is ook mijn eerste kunstopdracht te zien, van dit jaar.

 Nog een beetje kerstversiering, & een foldertje van de only.


 Deze had je laatst ook al op instagram voorbij kunnen zien komen.

En dit was dan mijn kamer ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten