zaterdag 4 januari 2014

Instagram diary: #2


Vandaag weer een overzicht van mijn Instagram foto's van de afgelopen tijd.


*Cadeautjes van pakjesavond, waar ik al eerder een artikel over schreef
*Cadeautje van mijn verjaardag, tas van dille en kamille
*Het nieuwe flow book for paper lover, waar ik al eerder artikel  een over schreef
*Deed ik mee aan een give away van @miekinvorm

*Een nieuwe 'quote' uit het book for paper lovers in de lijst
*Winterwonderland uit het book for paper lovers
*Hangen ik de poster op van Elske Leenstra
*Maakten ik een tekst op het krijtbord van mama ;)

*Maakten ik een diamond van papier, waar hier het artikel te vinden is
*Deed ik mee aan een give away van @irispetri
*Ging ik naar het cibap voor een 'demo doe dag'
*Zat artisdepartis gezellig op mijn kamer ;)


*Chocolademelk drinken bij kaarslicht
*Vouwden ik een kerstboompje, waar ik hier een artikel over schreef
*Een kandelaar maken van een kopje met een schotel
*Cadeautjes bij kerst


*Maakten ik een quote voor kerst
*Een nieuwe bureaulamp
*Maakten ik een roomtour, wat hier te vinden is
*Have a sparkling new year


*Maakten ik de '365dagen flow kalender'
*nieuwjaarstoetje
*Een mooie kleurencombinatie van blauw en wit
*Mijn allereerst tony's! :)


*En de laatste foto maakten ik vandaag, ontbijtje op bed met tijdschriften.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten