zaterdag 8 maart 2014

Instagram; diary: #3


Ik heb eindelijk weer een Instagram overzichtje voor jullie. Dat werd tijd want er zitten nog foto's in van vorig jaar ;)






*Dit maakten ik voor de #101witwonen.
*Thee met vitamientjes.
*Tekende ik een beer.
*Bezig met een opdracht voor kunst.


*Had ik voor een maandje een abonnement op de flair, maar dit was alweer de laatste. :(
*Kocht ik een hyacint.
*Was oma jarig, en maakten ik zelf een kadootje.
*Roze kaarsen in het raam.


*Stapel van kussens, met een hyacint en een oude camera.
*Dronk ik warme chocolademelk onder het leren.
*Kringloopvondsten: ijzeren koffer, en een kitscherig zwaantje. ;)
*Gipsy de parkiet.


*Maakten ik koekjes, het recept is hier te lezen.
*Had ik mijn intake op Cibap, en dit was mijn porfolio.
*Nieuwe allstars.
*Voorjaar in huis.


*Zomaar een plaatje van wat ik zag op mijn kamer.
*Kringloopvondsten: oude koffer en een mooi kleed.
*Bolletje gekregen van mama.
*Mijn outfit van die dag; zwart rokje, blouseje, en allstars.


*Maakten ik deze keer kruimelkoek, het recept is hier te lezen.
*De bolletjes kwamen uit.
*Kamer aan het opruimen, en opnieuw inrichten..
*En het uiteindelijke resultaat, een nette en vrolijke kamer.


*En als laatste; de foto die ik vandaag maakten, met mijn aankoopjes.
Die ik kocht bij een schuurverkoop in de buurt.

Wil je meer Instagram foto's zien? kijk dan hier op mijn Instagram!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten