zondag 11 mei 2014

Kringloopgeluk *

Morgen beginnen mijn examens, dus ik ben weer druk aan het leren.. :( 
Maar tussen het leren door ontspan ik wat, door een kopje thee met een paar woontijdschriften te bekijken, heerlijk.. 


Zo was ik net ook weer even een paar tijdschriften aan het kijken, maar tussendoor viel mijn oog op het krukje... En bedacht ik me opeens dat wat op het krukje staat, me maar 0,85 cent heeft gekost :0
( Vaasje €0,50 - Kopje €0,25 - Waxinelichthoudertje €0,10 )



Zelf geniet ik elke keer weer van een rondje kringlopen. Iemand die ook veel plezier van kringlopen heeft is Ingrid van
 ing-things, zij schreef hier een boek over; 'kringloopgeluk'. 

Terwijl het boek al best een tijd uit is, leende ik het laatst pas een keer van de bieb om het te lezen, eigenlijk jammer dat ik nooit eerder op het idee ben gekomen om het boek te lezen, want het is zo'n leuk boek!!!
Nou wist ik natuurlijk al wel dat kringlopen leuk is, maar door dit boek besefte ik het me eigenlijk nog meer.. ;) 

In het boek verteld ze ook dat kringlopen gelukkig maakt, dit vond ik leuk om te lezen, want zo denk ik er ook over. Na een rot dag is niets leuker om even na de kringloop te gaan. 

Maar ik kan hier een heel lang verhaal gaan vertellen over kringlopen, maar uiteindelijk is het het leukst om het zelf uit te proberen. dus ik zou zeggen probeer het is!

***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten