dinsdag 27 mei 2014

Wat te doen met scrabble


Ik was al een tijd op zoek naar scrabble bij de kringloop, maar steeds kon ik het niet vinden. Totdat laatst iemand scrabble voor mij vond, yeah..
Maar veel mensen zullen zich vast afvragen wat kan je met een oude doos scrabble..  Daarom vandaag een artikel over 'wat te doen met scrabble'


Hieronder een overzichtje van wat je er mee zou kunnen doen;

*1 Je kan er magneetjes van maken: 

In plaats van een magneetje kan je ook een paperclip gebruiken.

*2 Ook leuk bij foto's om bijvoorbeeld een quote te maken;


*3 Ook heb ik een keer op internet gezien dat je onderzetters kon maken, maar daar kan ik de foto niet meer terug van vinden..
Maar je plakt verschillende scrabble-letters aan elkaar in een vierkant, en je hebt een onderzetter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten