zaterdag 31 mei 2014

Zaterdag *


Gewoon zomaar een zaterdag, maar wel met leuke aankoopjes :)
'S middags besloot ik om weer een keer naar de kringloop te gaan, want ik was alweer een hele tijd niet geweest.
Op weg naar de kringloop stond er aan de kant van de weg, een vaasje met een gratis pioenroos, naja die moest natuurlijk ook mee ;)
Helaas hadden ze niet heel veel leuke dingen, maar ik ging uiteindelijk wel met een paar leuke dingen terug naar huis!



Gister tijdens het werken zag ik een tissue doos met een grafisch printje, ik vond hem zo leuk dat ik vandaag besloot om hem te kopen.
Daarna nog ff boodschappen gehaald met mama, waar ik in de koopjeshoek van de Appie een leuk theelichtje haalden




Kortom het was een geslaagde 'happy saturday' 
Geniet van je weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten