zaterdag 14 juni 2014

Shoplog + nieuwe hotspot *


Als je me op Instagram volgt had je waarschijnlijk deze foto's hierboven al voorbij zien komen.
Maar vorige week zaterdag bracht ik samen met me moeder een bezoekje bij de Primark in Almere. 
Een tijdje geleden zag ik dat er in Almere een flying tiger zat, ik had al veel over deze winkel bij andere blogs voorbij zien komen, en vorige week zaterdag kon ik er eindelijk een bezoekje brengen. 

Groen shirt; €8  -  Wit shirt; €7  -  Stippen blouse & grijs vest beide €10 

Rood shirt; €6  -  Pyjamabroek; €8 

Espradilles; €5  -  Laarsjes; €22 

Armbandjes en ringen; beide €2.50 

Envelop mallen; €3  -  Plakbandhouder (olifant); €3  -  IJsberengum; €2  -  Wimperkruller; €2  -  Etuitje; €2  -  Tape met driehoekjes; €3  -  Tape met ruitjes; €1

Wat ik kocht bij Flying Tiger is te zien op de laatste foto. Het was de eerste keer dat ik in deze winkel kwam, maar  ik ga hier zeker nog een keer heen!! 

Wat vinden jullie van shoplogs, moet ik dit vaker doen of niet ??

***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten