zaterdag 1 november 2014

Oktober in vierkante fotootjes *


   Vandaag een overzicht van mijn Instagram foto's in oktober. Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een 
instagram-overzicht liet zien, dus het leek me leuk om dat weer een keer te doen. 

* In oktober ging ik naar de woonbeurs in Amsterdam, en even na de flying tiger voor het kopere huisje. 
* Ik kocht een Hema blijmaker; Takkie de USB.
* Twijfelde ik wat ik met de 'plaatjes muur' zou doen, en uiteindelijk besloot ik donderdag om het stuk muur te verven met schoolbordverf.
* Was ik bezig voor de instaswap, (hier binnenkort meer over).
* Maakten ik een nieuw kussen met driehoekjes, zie hier het artikel.
* At ik mijn eerste Tony's met karamel en zeezout!
* En maakte ik ook zomaar wat foto's van mijn kamer.

Wat vinden jullie; vaker wat van Instagram laten zien of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten