maandag 22 december 2014

Some late Xmas-wrapping *


Moet jij je kerstcadeautjes nog inpakken? En heb je ook bijna geen kerst-inpakpapier? Dan moet je zeker even dit artikel lezen, want ik laat in dit artikel zien, dat zelf inpakpapier maken helemaal niet zo moeilijk is.
Zo wordt het uitpakken toch nog een feestje, en het inpakken misschien ook wel een beetje!

Ik laat hier 3 soorten zien;
* Bij twee gebruik ik een wit papier, en bij de andere bruin kraftpapier (onder andere te koop bij de Hema).
* De kerstboom-stempels maakten ik zelf van een gum, en het sterretje is ook een gum.
* Voor de gouden sterretjes gebruikte ik een gouden decoratiepen van de Hema (€1).
* Strikje eromheen, eventueel nog een labeltje en je bent helemaal klaar voor de kerst!


 

Maak jij je inpakpapier wel eens zelf, laat het me weten in de comments!

*** 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten