maandag 8 december 2014

Swap, en twee kleine DoItYourselfs *


In het Instagram overzicht van afgelopen maandag was al te zien dat ik niet alleen mee deed aan de Instaswap maar ook nog een andere swap..
Ik deed samen met @isaatje_  een swap, waarbij we allebei een pakketje met leuke dingen voor elkaar maakten. Ik maakten voor Isa verschillende kleine DIY's (Do It Yourself). Deze week laat ik een paar van deze DIY zien.

* Ik maakte twee verschillende notitieboekjes; EĆ©ntje kaftte ik met een bladzijde uit een oude atlas, en op de andere stempelde ik 'hello' en plakte op de zijkant washi-tape. Strikje eromheen en klaar!
* Een klein envelopje vulde ik met verschillende stickertjes.




Binnenkort zal ik nog een paar kleine DIY's laten zien van de swap.

***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten