zondag 14 december 2014

Wintersfeer & 2 DIY's *

Afgelopen week veranderde ik weer wat dingetjes in mijn kamer, zo maakten ik op mijn plank een wat meer winterse/kerst sfeer. Toevallig zaten hier ook weer 2 DIY's (Do It Yourselfs) bij, dus die zal ook weer even laten zien.




De DIY's zijn eigenlijk niet heel moeilijk, het zijn twee simpele slingers. Bij de één knipte ik verschillende sterretjes, grote en kleine en deed hier een touwtje tussen. Bij de andere gebruikte ik een oude ketting van de kringloop, die ik doormidden knipte en aan een nieuw touwtje reeg, en tada daar is je kralenketting.

Op de onderste plank zie je ook twee boeken liggen; How to be an explorer of the world, van Keri Smith & Vive la vie van Ingrid van Willemswaard (ook wel bekend van de blog ing-things), ik kreeg deze twee boeken voor me verjaardag en ze zijn allebei zeker aan te raden!!

***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten