donderdag 15 januari 2015

Verjaardagspost!


Wat is er nou leuker dan post te krijgen met je verjaardag?! Ik vind het zelf altijd super leuk om een kaart te krijgen op me verjaardag, maar helaas wordt dit tegenwoordig steeds minder gedaan.. Daarom laat ik in dit artikel zien hoe je zelf verjaardagspost kan maken, zodat het een feestje wordt voor de jarige om open te maken!!

Ik haakte slingers na het patroon van Eliane Roest uit het boekje 'Haak je happy', wat afgelopen zomer bij de 101 Woonideeën zat. En deed dit samen met wat confetti in een envelop, dat ik van doorzichtig plastic maakte.
Door het in een doorzichtige envelop te doen, is het gelijk een feestje om te krijgen!





Stuur jij wel eens verjaardagspost?

***

1 opmerking:

  1. Ik vind het ook heerlijk om kaartjes te krijgen! Daarom stuur ik ze zelf ook vaak ;) Leuk gedaan zo, lekker creatief!

    BeantwoordenVerwijderen