donderdag 5 februari 2015

Whatever you are be a good one !


Alweer een paar jaar geleden kocht ik een analoog camera op koninginnedag. Ik was toen al een tijdje op zoek na zo'n camera, en vond hem opeens voor 2,50! De dag daarna ging ik even na de fotowinkel om een paar dingetjes te vragen, eenmaal thuis zette ik de camera-tas in de gang, niet wetend dat de man uit de camerawinkel de camera niet goed in de tas had gedaan. Helaas kwam hierdoor een barst in mijn UV-lens :(  Maar ondanks dit ben ik toch foto's gaan maken met de camera, en gelukkig was de barst niet te zien op de foto's, yeah!! 
Nadat het rolletje vol zat, vergat ik steeds om ze te ontwikkelen. Maar vorig jaar liet ik ze eindelijk ontwikkelen. Dus het duurde een hele tijd, maar eindelijk staan hier de eerste analoog foto's op de blog haha. Ik combineerde de foto met één van mijn favoriete quotes.

In mijn eerste artikel van dit jaar, schreef ik over de plannen voor een nieuwe lay-out. De lay-out is nog niet af, maar een klein voorproefje (van het logo) is al te zien in deze foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten